Актуальність переходу бухгалтерії з версії «1С: Підприємство 7.7» на «1С: Підприємство 8»
Платформа 1С є - найбільш популярним і зручним програмним забезпеченням для організації роботи бухгалтерів, фахівців з продажу та фінансистів в Україні.
Навесні 1999 року на ринок вийшла версія 7.7, яка стала справжнім хітом в сегменті програм для автоматизації бухгалтерського обліку на підприємствах всіх сфер діяльності. Основними перевагами цієї платформи стали простота програмування, доступна вартість типових рішень, відсутність високих вимог до технічної базі компанії (Комп'ютерів і серверів).
Але законодавство в сфері бухгалтерського обліку та контролю в Україні одне з найбільш динамічних і швидко мінливих. Нові вимоги до операційного контролю, введення норм МСФЗ і нових форм звітності зробили програми на базі платформи 7.7 не актуальними. Дана платформа не підтримується розробниками з 2003 року. Тому нові вимоги законодавства немає можливості реалізувати і більшу частину нових звітів бухгалтери повинні заповнювати вручну, що створює проблеми в швидкості ведення обліку та є причиною частих помилок.
Вартість «1С: Підприємство 8»
Купівля нового програмного забезпечення для компанії - це витрати, яких керівництво намагається уникнути за будь-яку ціну. Але придбання нової версії «1С.8» повністю окупає себе в короткий час. З виходом чергового нового звіту бухгалтеру потрібно шукати нову форму, вивчати правила заповнення і, як факт, затримуватися на роботі. Купуючи нову платформу, ви отримуєте актуальне на даний момент часу програмне забезпечення і подальший супровід програми відповідно до вимог чинного законодавства.
У вартість пакету «1С.8» входять:
- Програмне забезпечення «1С: Підприємство 8. Бухгалтерія для України»;
- Доставка, встановлення та первісна настройка програми;
- Повний інформаційно-технологічний супровід пакета на 3 місяці;
- Безкоштовне користування «Сервісом здачі електронної звітності« 1С-Звіт »на 3 місяці;
Клієнтам, у яких встановлена ліцензійна платформа 7.7, при купівлі нової версії 8 надається знижка до 50% від вартості програми.
Підготовка до переходу
Технічно платформи 7.7 і 8 кардинально відрізняються один від одного. Тому фахівці, які супроводжували попередню версію програми, не зможуть самостійно повноцінно впровадити новий пакет. Також в новій версії реалізована можливість перенесення тільки частини даних або додавання власних розробок в наявне програмне забезпечення. При інтеграції даних потрібно вміти повністю контролювати процес, так як неправильні дії можуть привести до некоректного вивантаження і проблем з початком експлуатації.
Потрібно враховувати наступні фактори:
- Коректність ведення обліку в версії 7.7: стара платформа давала можливість вносити власні розробки, які можуть не зістиковуватися з новою версією;
- Обсяг перенесених даних: чим більшу базу потрібно переносити, тим вище будуть витрати часу і сил;
- Закриття звітного періоду: перехід на нову платформу краще здійснювати на початку року після здачі звітності;
- Застарілі дані: перед переходом на нову версію краще перевірити всі довідники на предмет неактуальної інформації і видалити все непотрібне.
Механізми переносу даних
Перенести дані з версії 7.7 на нову платформу можна трьома способами:
1) типовий механізм: такий спосіб ідеально підходить для компаній, у яких встановлена версія 7.7 останньої конфігурації і кількість самостійних доробок мінімальна. При типовому перенесенні такі доопрацювання враховуватися не будуть, тому перед початком експлуатації може знадобитися ручне виправлення даних;
2) індивідуальне вивантаження: найбільш трудомісткий механізм, при якому для кожного клієнта пишеться своя процедура перенесення. Це оптимальний спосіб міграції для великої компанії, у якої є безліч власних доробок і великі бази даних;
3) ручне перенесення: підходить для маленьких компаній, у яких порівняно невелика база даних. Головним плюсом такого механізму є коректне перенесення всіх позицій, номенклатури і оборотів за попередні періоди.
Навчання і експлуатація
Перед початком експлуатації нової версії кожному бухгалтеру необхідно пройти навчання. Це допоможе уникнути помилок і питань при роботі з оновленим програмним забезпеченням. Таке навчання допомагає знизити вартість впровадження нової платформи, а також скоротити витрати часу на введення в експлуатацію.
Після початку роботи нового програмного забезпечення в програму можуть бути внесені доопрацювання, які необхідні для даної компанії. Цей процес називається супроводом і необхідний кожному клієнту. Фахівці компанії «Укрзвiт» володіють усіма необхідними знаннями, як для перенесення даних, так і для подальшого супроводу програми.
Вже на стадії встановлення програмного забезпечення ви можете обговорити всі плановані доопрацювання та отримати кваліфіковану консультацію з будь-якого питання, що стосується нової версії програми.
Робота з професіоналами - це надійна інвестиція в майбутнє вашої компанії.