
Система "M.E.Doc.Корпорація" - це система електронного документообігу, розроблена спеціально для великих підприємств і установ з розгалуженою структурою підзвітних організацій.
Система "M.E.Doc.Корпорація" - це баззаперечний еталон програмного комплексу для користувачів україни, який вирішує увесь спектр задач із створення, збирання, консолідації, аналізу й обміну електронними документами між:
- головним підприємством і підзвітними структурами;
- головним підприємством / підзвітними структурами та контролюючими органами.
Використовуючи систему "M.E.Doc.Корпорація", Ви зможете:
- організувати прийом, обмін та обробку електронних документів згідно діючого законодавства України;
- проводити моніторинг і аналіз даних, а також вести статистику подання електронних документів;
- здійснювати швидку консолідацію всіх потрібних даних;
- обмінюватись електронними документами специфічної форми в рамках внутрішнього звітного документообігу в межах організації;
- формувати щоденні і оперативно-аналітичні звіти, а також різноманітні довідки на основі отриманої інформації.
Всі документи, підписані КЕП ЦСК "Україна" в рамках системи "M.E.Doc.Корпорація", мають повну юридичну силу у відповідності до діючого законодавства України.