Наявність модулів в СОТА

 

Ми завжди працюємо над удосконаленням наших програмних продуктів, хочемо зробити їх більш зручними, зрозумілими та легкими у використанні. На сьогодні одними із найголовніших потреб клієнта є легкий, мобільний сервіс для електронного документообігу, що дозволить швидко відправити та отримати документи в електронному вигляді без встановлення і налаштування додаткового ПЗ. І саме такою є СОТА.

 

Поточний функціонал СОТИ має модульну структуру, аналогічну тій, що наявна у програмі M.E.Doc:

• Модуль “Звітність”;

• Модуль “Облік ПДВ”;

• Модуль “Облік акцизного податку”;

• Модуль “Електронний документообіг”.

 

Модуль Опис Кількість документів
Звітність Модуль надає змогу подавати звітність до контролюючих органів в електронному форматі Без обмежень
Облік ПДВ Надає можливість реєструвати ПН/РК в ЄРПН та обмінюватися ними з контрагентами. Також можна створювати податкову декларацію на основі реєстру ПН, автоматично надсилати запити в ЄРПН та імпортувати відсутні ПН Без обмежень
Облік акцизного податку Надає можливість реєструвати АН/РК в ЄРАН та обмінюватися ними з контрагентами. Також можна створювати акцизну декларацію на основі реєстру АН, автоматично надсилати запити в ЄРАН та імпортувати відсутні АН Без обмежень
СОТА Каса Новий сучасний програмний РРО, що повністю покриває потреби малого і середнього бізнесу у фіскалізації електронних чеків до ДПС та стане зручною і функціональною альтернативою традиційним касовим апаратам 1000 чеків/місяць

 

Модуль «Електронний документообіг» в СОТА розрахований на юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, і надає можливості для електронного обміну документами з контрагентами.

Електронний документообіг у СОТА доступний у двох варіантах: Lite та Enterprise.

 

ЕДО Lite — легкий та зручний варіант для обміну, який дає кожному клієнтові змогу надсилати, отримувати та підписувати документи, маючи КЕП та доступ до мережі Інтернет. Доступний тільки функціонал обміну первинними документами – відправка отримання, без підключення вищезазначених модулів. Має спрощену систему входу для клієнта, простий фільтр та інтерфейс з набором усіх, необхідних для підприємця, функцій ЕДО.

 

ЕДО Enterprise — має розширені можливості для електронного документообігу з контрагентами. Цей варіант надає користувачеві значно ширші функціональні можливості, має більше полів для звітності, детальний фільтр документів та налаштований імпорт/експорт документів різних форматів. Можлива інтеграція з обліковими системами за допомогою API.

Обидва варіанти працюватимуть за білінговою системою, де клієнт сплачує за кількість відправлених документів.

Чому саме білінгова система? Під час обміну документами через онлайн сервіс СОТА всі завантажені документи зберігаються на серверах, де розміщено сервіс. За кожен такий документ ми маємо сплатити за виділене під нього місце. Саме тому ми вимушені відмовитись від системи, коли ми надаємо необмежену кількість документів за фіксованою ціною.

Тепер кожен клієнт зможе самостійно визначити свій формат роботи та платити тільки за відправлену кількість документів. Мінімальний пакет становитиме 100 документів. Кожен новий користувач, що вирішить приєднатися до ЕДО з СОТА, отримає 50 безкоштовних документів на старті роботи.

 

Важливо! Діючі клієнти, які придбали доступ до СОТА раніше, продовжуватимуть користуватися вебсервісом, зважаючи на умови договору та до закінчення його терміну дії. Після закінчення терміну дії ліцензій, кожен клієнт зможе обрати модулі, які є необхідними для його виду діяльності та сплачувати тільки за ті функціональні можливості, якими користується.