Компания "Укрзвіт"

вул. Олександра Кошиця 7а, офіс 7 (за Дарницькою податковою, вхід навпроти Дарницького районного суду)
Київ
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73
  • м. Київ (044) 228-13-73 вул. Миколи Лєскова 3А
  • м. Бориспіль (044) 361-48-14 вул.Київский Шлях, 86
  • м. Вишневе (044) 361-48-34 вул. Котовського, 36
  • м. Київ (044) 228-13-73 вул. О. Кошиця 7-А
  • м. Бровари (044) 221-13-73 вул.Киевська, 227
  • м. Вишгород (044) 227-13-73 просп. Т.Шевченка, 2-Д

Призначення сертифікатів

Навіщо необхідний електронний підпис цифрових документів? 
 
На початку 2000 років Верховна Рада України затвердила спеціальну постанову про віртуальне підписання електронних паперів, яке декларувало норми її застосування в побуті, а також цілий комплекс норм по подачі документів на своє отримання у відповідних органах правління. 
 
Електронним (віртуальним) підписом є визначений законом перелік інформації про ФОП або юр.особу, якою можна скористатися для визначення причетності цих суб'єктів до тих чи інших операцій (при отриманні від них цифрових документів). 
 
ЕЦП (електронний цифровий (віртуальна) підпис) відноситься до виду віртуального підпису, який виникає в процесі шифрування затвердженого переліку даних про людину або підприємство, які надалі будуть використовуватися Податковою або іншою службою для їх ідентифікації методом розшифровки. Власник такого підпису отримує в своє розпорядження два типи ключів - особистий і відкритий. Перший використовується для забезпечення конфіденційності тексту "паперу", а другий - дешифрування відповідним органом. 
 
Головним призначенням ЕЦП є надання цифровому документу юридичної сили. Завдяки їй віртуальний документ прирівнюється до аналогічного, але випущеного на звичному папері і має печатку і підпис фізособи або іншого уповноваженого суб'єкта. Серед інших властивостей цього єдиного затвердженого способу підписання віртуальних документів варто виділити - 
 
безпека (без спеціального відкритого ключа ніяка стороння особистість, не залучена в Ваші взаємини, не "прочитає" Ваш документ), 
 
легітимність (людина, яка підписала документ, ніяк не відмовиться від своїх зобов'язань не за яких обставин),  
 
правильність заповнення.
 
 
Як здавати електронну звітність