Компания "Укрзвіт"

вул. Олександра Кошиця 7а, офіс 7 (за Дарницькою податковою, вхід навпроти Дарницького районного суду)
Київ
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73

Інструкція по роботі в модулі Медок (Зарплата)

19/05/21

Інструкція по роботі в модулі Медок (Зарплата)

 

Зарплатний модуль створено для автоматизації розрахунку і нарахування заробітної плати на підприємстві.

 

 

Основна аудиторія - малі й середні підприємства. Крім того, модуль дозволяє вести процеси обліку й управління персоналом - реєстрація прийому на роботі, відпусток, звільнення, розрахунку лікарняних.

 

Основні функції Медок Зарплата виглядають наступним чином:

 

- Створення і ведення картки співробітника всередині системи, враховуючи особову інформацію та історію співробітника в компанії.

- Ведення розрахункових листків співробітників - нарахування зарплати в програмі Медок, індексація зарплати в Медок - все це робиться в одному місці, швидко й зручно.

- Розрахунок нарахувань у фонди, разом з пенсійним - окремо по співробітниках і по підприємству в цілому.

- Формування документів на виплату переказів співробітникам, аліментів на особисті рахунки.

- Агрегувати розрахункові листи за поточний і минулий роки, доки ведеться облік діяльності в Медок.

- Заповнення звітів на підставі зарплатних відомостей співробітників.

 

Все ці задачи можливо робити в даному модулі Медок. У сукупності із повною програмою - вона надає бухгалтерові потужний зручний інструмент для роботи.

 

Перший запуск модуля Медок Зарплата

 

• Під час першого запуску - одразу увімкнеться Майстер налаштування, інтерфейс, який має допомогти з первинним налаштуванням модуля під потреби підприємства.

 

 

Варіантів налаштування два - Стандарт - якщо ви не знаєте що саме ви бажаєте використовувати і як правильно встановлювати додатки - можете обрати його; і Експертний - він дозволяє налаштовувати всі нюанси модуля.

 

• На другому етапі оберіть напрямок діяльності вашого підприємства. Оскільку у всіх галузях є свої особливості, при вірному виборі ви отримаєте повний перелік потрібних довідників і контактів. Наприклад, Медок Зарплата для бюджетних установ підтягуватиме всю документацію лише по держпідприємствах та їх особливостях.

 

 

Усього є 5 напрямків:

 

- Банки і банківська діяльність;

- Промислові підприємства;

- Лікарні й поліклініки (бюджетні та приватні);

- Загальноосвітні заклади;

- Без профілю.

 

На наступному етапі - оберіть рік, з якого планується ведення обліку. До цієї дати будуть прив'язані розрахунки з нарахувань зарплати в Медок та інша звітність.

 

 

Готово - первинне налаштування завершене. Якщо в майбутньому замислитеся над тим як перенести Медок на інший комп'ютер - то вам доведеться проходити ці етапи наново, доки не підтягнеться база, заархівована на сервері.

 

Основні функції модуля Медок Зарплата

 

Розрахункова відомість

 

Розрахункова відомість генерується у форматі таблиці - реєстру, кожний рядок якого відповідає одному співробітнику.

 

 

Тут зберігаються дані щодо всіх нарахувань, виплат, розміру окладу й заборгованості.

 

Двічі клацнувши на будь-якому зі співробітників - ви отримаєте більш детальні й повні дані щодо його історії.

 

 

Дані в розрахункову відомість потрапляють автоматично - інформація сюди підтягується з персональних карток співробітників і розрахункових листків.

 

Безпосередньо в розрахунковій відомості ви, за необхідності, можете вносити дані в особову справу, розрахунковий листок, табель робочого часу й інші параметри.

 

Ці агреговані дані по всій компанії, з якими просто і зручно працювати.

 

Якщо вам не потрібна вся інформація в дашборді одразуЮ то ви завжди зможете обрати інший формат відображення:

 

- Скорочений;

- Середній;

- Великий;

- Кастомне налаштування - коли ви самі обираєте які поля варто відображати, а які зовсім не потрібні.

 

 

Безпосередньо в розрахунковій відомості ви можете обирати фільтри - як в Екселі або в Гугл Документах.

 

Наприклад, можливо відсортувати співробітників за підрозділами, якщо вам важливо зібрати статистику лише по одному відділу за період.

 

Фільтри можна налаштовувати і самостійно. Наприклад, якщо вам важливо зібрати виписки по всіх співробітниках, що прийняті на роботу у січні і в яких зарплата складає 10 000 грн.

 

Для цього в панелі інструментів ми обираємо пункт “Встановити фільтр”.

 

 

Ви можете обрати свій варіант з перетином фільтрів або взяти один зі стандартних:

 

1. Звільнені співробітники;

2. Звільнені співробітники до визначеної дати;

3. Звільнені співробітники після визначеної дати;

4. Співробітники не в декреті;

5. Співробітники які отримують зарплату на карту;

6. Працюючі співробітники.

 

Особові картки співробітників

 

Для того аби процес нарахування заробітної плати йшов в автоматичному режимі - вам потрібно обов'язково заповнити картки співробітників.

 

Розділ Кадрові дані - це реєстр співробітників, кожен рядок якого відображає того чи іншого співробітника. Ви так само як і у відомості можете фільтрувати їх або ранжувати.

 

 

Особові картки підтягуються і заповнюються автоматично. Джерело - довідник  Співробітники в основній програмі Медок.

 

Його можливо імпортувати з інших систем, якщо ви раніше вели облік в альтернативній програмі, а можна заповнити самостійно, якщо такої бази у вас раніше не було.

 

Для створення картки з нуля - натисніть на кнопку Створити запис, знаходячись у розділі Кадрові дані. Відкриється порожня Особова картка і ви зможете занести в неї дані.

 

 

Що критично важливо заповнити:

 

- Загальні дані містять у собі: табельний номер - або прийняти автоматичний варіант, або надати свій; Ідентифікаційний номер, ПІБ, Оклад або тариф на роботи, Дата народження і дата прийняття на роботу (у випадку звільнення, також і ця дата), Відділ, Посада, Система оплати, Сертифікат, Стать, Наявність трудової книжки та інші пункти, не всі з яких - обов'язкові для заповнення.

- Додаткові дані. Сюди входять дані, які вам не обов'язково потрібні - все залежить від умов і завдань вашої компанії. Це Номер страхування, Дата виходу на пенсію, Номер телефону, Е-мейл, Група інвалідності, Реквізити для зарахування зарплати та інше.

- Розділ Стаж дозволяє фіксувати як стаж співробітника у вашій компанії, так і його загальний стаж і досвід роботи в конкретній галузі.

- Розрахункові листки - це помісячний архів загальних наразованих і виплачених сум.

- Нарахування - вкладка з історією нарахувань - премій, надбавок, доплат і іншого.

- Утримання - розділ, в якому фіксуються утримання зі співробітника: податок на прибуток, відрахування в фонди та інше. Стандартні платежі розраховуються автоматично.

- Фонди містять у собі перелік усіх фондів, в які йдуть відрахування з рахунків співробітників. Редагувати у цьому розділі нічого не можна.

- Індексація зарплати в Медку містить періоди, починаючи з яких відбувається індексація зарплати.

- Посвідчення. В цей розділ - підвантажуються всі скани особистих документів працівника.

- Адреси містять три поля - прописки, постійного місця проживання й місця народження.

- Фотографія.

 

 

Табель обліку робочого часу

 

Цей розділ дозволяє моніторити й планувати роботу всіх працівників. Він заповнюється автоматично й залежить від графіку роботи співробітника.

 

 

У випадку, якщо було відхилення - запізнення, пропуск робочого дня - це все вноситься в табель додатково і в подальшому впливає на автоматичний розрахунок заробітної плати.

 

 

З розрахункового листка в цю таблицю підтягується інформація про відпустки, відрядження й учбові поїздки.

 

Реєстр документів

 

Цей розділ дозволяє у декілька кліків нарахувати всім або відібраним групам співробітників премії, відпустки, лікарняні або інші святкові вихідні.

 

 

При виписці премії в цьому розділі - вона підтягується в загальну зарплатну відомість.

 

Це далеко не всі функції й можливості модулю Медок Зарплата - є ще звітні документи, які можна формувати безпосередньо в модулі, формування звітів з єдиного податку та багато інших зручних функцій, про які є сенс написати окремі статті.