Компания "Укрзвіт"

вул. Олександра Кошиця 7а, офіс 7 (за Дарницькою податковою, вхід навпроти Дарницького районного суду)
Київ
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73

Як платнику податків повідомити податкову про отримання КЕП

09/12/20

Як платнику податків повідомити податкову про отримання КЕП

Як платнику податків повідомити податкову про отримання КЕП

 

Електронне подання звітності в податкову в Україні є річчю звичною. Це швидше, зручніше та надійніше, ніж відправляти звіти в паперовій формі. І набагато зручніше, ніж носити звіти в податкову особисто. Але для подання звіту вам був потрібен спочатку ЕЦП, з 2020 року обов'язковим є КЕП - кваліфікований електронний підпис.

 

Також існує додатковий тип верифікації документів - Кваліфікована електронна печатка. Вона не є обов'язковою, як і печатка звичайна, проте підвищує безпеку документу, оскільки підписаний та проштампований документ набагато складніше підробити чи оскаржити. Головна відмінність в процесі реєстрації печатки полягає в тому, що печатку потрібно реєструвати в податковій самостійно. Як це зробити - розпишемо нижче.

 

Існує форма J1391103. Після отримання печатки, платник податків має відправити заповнену форму в податкову для фіксації факту отримання і початку використання печатки. На щастя, подати таку заяву можливо онлайн, за допомогою програми електронного подання звітності Медок. Основні пункти, які потрібно заповнити:

 

• Ваш код ЕДРПОУ, номер облікової картки платника податків;

• Вказати тип підпису - печатка;

• ПІБ відповідальної особи.

 

 

Таким чином, після отримання зворотнього зв'язку від податкової щодо реєстрації вашого КЕП - ви можете накладати електронну печатку на електронний підпис при роботі з документами.