Компания "Укрзвіт"

вул. Олександра Кошиця 7а, офіс 7 (за Дарницькою податковою, вхід навпроти Дарницького районного суду)
Київ
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73
  • м. Київ (044) 228-13-73 вул. Миколи Лєскова 3А
  • м. Бориспіль (044) 361-48-14 вул.Київский Шлях, 86
  • м. Вишневе (044) 361-48-34 вул. Котовського, 36
  • м. Київ (044) 228-13-73 вул. О. Кошиця 7-А
  • м. Бровари (044) 221-13-73 вул.Киевська, 227
  • м. Вишгород (044) 227-13-73 просп. Т.Шевченка, 2-Д

Як перевіряють електронну податкову накладну?

Як перевіряють електронну податкову накладну?

Відомо, що електронна податкова накладна дозволяє платникові вносити суми ПДВ до податкового кредиту. Такі документи мають юридичну силу та оформлюються відповідно до вимог законодавства (Закони України «Про електронний цифровий підпис» № 852-IV від 22.05.2003» та «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851-IV від 22.05.2003).

Як же будуть перевірятися такі податкові накладні? Особа платника податку повинна надавати їх на електронних носіях або  засобами телекомунікаційного зв'язку (за наявності технічної можливості), додаючи опис документів, та не пізніше 1 робочого дня після початку перевірки.

Зі своєї сторони ДФС повинна забезпечити платника податку відповідним повідомленням про отримання податкової накладної протягом 2 днів. Якщо у зазначений термін платник не отримує квитанцію, необхідно вдатися до додаткових заходів для її одержання. Якщо з певних причин документ відхилено ДФС (про це йдеться у отриманому повідомленні), потрібно усунути причини відхилення і надіслати документ повторно.
   
Лист ГУ Міндоходів у Сумський області «Щодо права на податковий кредит на підставі податкових накладних в електронній формі» від 27.06.14 р. № 9706/10/18-28-15-01-46

 

Джерело: buhgalter911.com