Компания "Укрзвіт"

вул. Олександра Кошиця 7а, офіс 7 (за Дарницькою податковою, вхід навпроти Дарницького районного суду)
Київ
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73
  • м. Київ (044) 228-13-73 вул. Миколи Лєскова 3А
  • м. Бориспіль (044) 361-48-14 вул.Київский Шлях, 86
  • м. Вишневе (044) 361-48-34 вул. Котовського, 36
  • м. Київ (044) 228-13-73 вул. О. Кошиця 7-А
  • м. Бровари (044) 221-13-73 вул.Киевська, 227
  • м. Вишгород (044) 227-13-73 просп. Т.Шевченка, 2-Д

Відповіді на найчастіші запитання

Відповіді на найчастіші запитання

1. Можно працювати в програмі «M.E.Doc»? Чи реєструються податкові накладні/розрахунок коригування (далі - ПН/РК) через програму? Чи є можливість подавати звіти до контролюючих органів?
Так, в програмі можна працювати. На даний момент ви можете реєструвати ПН/РК та подавати звіти до контролюючих органів. Ми також рекомендуємо використовувати версію програми 10.01.188.
 

2. Як обмінюватися РК через програму «M.E.Doc»?
Для обміну РК налаштуйте програму, увійшовши в Параметри системі – Документообіг та у полі поставте відмітку Сервер ДФС.
 

3. Чи працюють сертифікати АЦСК «Україна» в інших веб-сервісах та програмах? Чи потрібно отримувати нові сертифікати АЦСК «Україна»?
Акредитований центр сертифікації ключів ТОВ «ЦСК «Україна» працює. Сертифікати АЦСК «Україна» працюють у звичайному режимі у всіх веб-сервісах та програмах.
Якщо у вас збереглися секретні ключі, ви можете продовжити свою роботу з електронними документами, але якщо ви постраждали від атаки та втратили ключі, ми пропонуємо перевидати їх БЕЗКОШТОВНО в будь-якому регіональному представництві АЦСК «Україна».
 

4. Моя програма перейшла в демо-режим, як отримати код доступу?
Код доступу можна отримати, відправивши лист на електронну пошту koddostupumedoc@gmail.com та вказавши код ЄДРПОУ та свою електронну адресу. Або звертайтесь до свого менеджера.
 

5. Коли буде наступне оновлення до програми «M.E.Doc»?
Розробник «M.E.Doc» робить все можливе для того, щоб найближчим часом випустити оновлення, яке гарантовано виключає загрози для користувачів.
 

6. Коли буде працювати веб-сервіс «СОТА»?
Сервери веб-сервісу були вилученні співробітниками Кіберполіції. Наразі ми докладаємо усіх зусиль для відновлення роботи веб-сервісу СОТА.
 

7. Ви гарантуєте, що ваше оновлення не містить вірусів?
Наразі ми рекомендуємо використовувати версію 10.01.188. В підтвердження того надаємо скриншоти висновку сканування дистрибутиву програми «M.E.Doc» версії 10.01.188. сканы см. ниже 
 

8. Якщо мій ПК був заражений, що робити???
Вам необхідно виконати наступне:
1. Зверніться до вашого системного адміністратора для того щоб перевстановити операційну систему.
2. Виконайте рекомендації надані фахівцями СБУ, що описані за посиланням -http://193.29.204.72:8080/ua/news/1/category/2/view/3659…
3. Встановіть програму «M.E.Doc» версії 10.01.188, дистрибутив за посиланням –
Відновіться з резервної копії за наявності.
4. Отримайте код доступу до програми відправивши лист на електронну пошту koddostupumedoc@gmail.com, вказавши код ЄДРПОУ та свою електронну адресу.
5. Переконайтеся у наявності секретних ключів та сертифікатів. Якщо у вас збереглися секретні ключі, ви можете продовжити свою роботу з електронними документами, але, якщо ви постраждали від атаки та втратили ключі, ми пропонуємо перевидати їх БЕЗКОШТОВНО в будь-якому регіональному представництві АЦСК «Україна».
6. Реєструйте ПН/РК та відправляйте звіти до контролюючих органів.
 

9. Як можна заблокувати сертифікати АЦСК «Україна»?
Якщо ви знаєте парольний діалог, ви можете зателефонувати за номером 096-102-37-66 (цілодобово).