Компания "Укрзвіт"

вул. Олександра Кошиця 7а, офіс 7 (за Дарницькою податковою, вхід навпроти Дарницького районного суду)
Київ
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73

Чому Медок не бачить папку з ключами і як виправити

12/12/20

Чому Медок не бачить папку з ключами і як виправити

Чому Медок не бачить папку з ключами і як виправити

 

Чому Медок не бачить папку з ключами та як виправити

 

Деякі користувачі стикаються з проблемою, що Медок не бачить папку з ключами електронного підпису. І в цьому випадку вони не можуть працювати в Медок, відправляти й приймати документи. В деяких випадках при роботі з програмою ви можете зіткнутися з тим, що при підписанні будь-якого документу, вказуєте шлях до папки з секретними ключами, а програма його не зберігає. Це означає, що вказаний каталог не містить ключа, який відповідає вашим сертифікатам у Медок. Розповімо, що потрібно робити.

 

Як знайти папку, де Медок зберігає секретні ключі

 

У першу чергу, слід провести пошук у комп'ютері за розширенням файлу секретного ключа й підключити ключі до Медка. Для цього натискаєте кнопку «Пуск» і в пошуковому рядку вводимо .ZS2. На момент пошуку рекомендуємо підключити до комп'ютера всі носії та флешки, на які ви теоретично могли записати ключі.

 

Уявімо, що ви знайшли, куди медок зберігає ключі, й потрібно перевірити чи відповідають вони сертифікату.

 

Аби дізнатися це, виконайте наступне:

1. Перейдіть в розділ «Адміністрування», потім відкрийте «Сертифікати».

 

 

2. В розділі зліва оберіть «Встановлені сертифікати». І на кожному сертифікаті по черзі, починаючи з керівника, правою кнопкою миші викличте контекстне меню, натисніть «Пошук секретного ключа».

 

 

3. Вкажіть шлях до папки, де потрібно знайти ключі, підтвердіть обраний каталог і введіть пароль.

 

 

 

Якщо ключі відповідають обраному сертифікату, система відобразить зелене вікно з відповідним повідомленням.

 

 

Якщо не відповідають, з'явиться вікно з червоним попереджувальним написом.

 

 

З якими помилками ви можете зіткнутися

 

В програмі відсутній потрібний сертифікат

 

Перевірте, чи присутній діючий сертифікат в програмі. Для цього перейдіть в розділ «Адміністрування», відкрийте «Сертифікати», потім «Встановлені сертифікати».

 

У стовпчику «Захищений носій» навпроти необхідного сертифікату має стояти відповідна відмітка. Якщо її немає, то потрібно завантажити з сайту Акредитованого центру сертифікації ключів, де отримували електронний підпис, і встановити сертифікати ключів у Медок.

 

Комп'ютер не розпізнає носій через те, що відсутній драйвер

 

Драйвери для захищених носіїв на сучасних «операційках» встановлені «за умовчанням», проте якщо вони все ж відсутні, встановіть їх самостійно:

http://www.avtor.ua — для носіїв від виробника ТОВ «Автор».

https://iit.com.ua — для носіїв від виробника АТ «ІІТ».

 

Пошкоджено носії або USB-порт

 

Якщо ви користуєтесь носієм компанії ТОВ «Автор», то при підключенні до ПК на пристрої має засвітитись індикатор. Перевірте підключення до всіх портів.

Якщо носій не працює, зверніться в компанію, яка його видала, для заміни або ремонту.

 

Якщо у цій публікації ви не знайшли відповідь на своє питання, пишіть або дзвоніть до нас. Спеціалісти проконсультують і за необхідності приїдуть до вас, аби позбутися проблеми на місці.