Компания "Укрзвіт"

вул. Олександра Кошиця 7а, офіс 7 (за Дарницькою податковою, вхід навпроти Дарницького районного суду)
Київ
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73

Встановлення мережевого Медка - детальна інструкція

17/05/21

Встановлення мережевого Медка - детальна інструкція

Встановлення мережевого Медка - детальна інструкція

 

У своїй більшості Медок використовують невеликі підприємства та ФОП.

 

Програма є достатньо простою для початку роботи, ви легко зможете отримати швидку консультацію щодо того чи іншого модуля і немає потреби мати на ставці програміста, як у випадку з або іншими складними модульними програмами обліку і обміну документами.

 

Але компанії зростають, а разом із цим зростає і кількість задач, які слід виконувати. Зростає і Медок.

 

Так, для великих підприємств, в яких працює не 1 бухгалтер для вирішення усіх питань, а цілий штат.

 

А ще юристи і менеджери. І всім потрібно працювати із документообігом. В таких ситуаціях встановлення Медок на двох комп'ютерах вже ніяк не підійде.

 

Проте існує серверна версія. В серверній версії Медок дещо схожий на СОТУ - другу програму від компанії-розробника.

 

Подібність полягає в тому, що у співробітників на комп'ютерах не зберігається інформація - вона вся зібрана на серверах компанії й оновлюється в режимі реального часу.

 

Тобто, ви працюєте з інтерфейсом єдиного глобального Медка.

 

Мережева версія Медок зручна тим, що виключає можливість дублювання інформації декількома менеджерами.

 

Якщо одна людина створює документ - він одразу ж відображається у Медку всіх підключених співробітників.

 

То що ж потрібно, аби налаштувати подібне диво у своїй компанії?

 

Medoc - встановлення мережевої версії. Детальна інструкція

 

1. Для початку вам потрібно завантажити актуальну версію дистрибутиву - скачати мережевий Медок ви можете на нашому сайті в розділі Завантажити Медок. Важливо завантажувати одразу найактуальнішу версію програми, аби не оновлювати її одразу після встановлення - це лише займе зайвий час.

 

 

2. Далі запускаємо майстер встановлення Медок,

 

 

підписуємо ліцензійну угоду (якщо ви раніше користувались звичайним локальним Медокм - усі пункти все одно актуальні, оскільки ви встановлюєте додаток наново).

 

 

3. На наступному етапі необхідно обрати спосіб встановлення - обираємо Мережевий.

 

 

Обираємо каталог, в який буде встановлено програму. Рекомендуємо монтувати все на диск С, оскільки він найменше піддається чищенню або одразу на сервер, якщо в компанії такий передбачено. Але саме серверне встановлення буде найбільш вірною з точки зору стабільності роботи системи.

 

 

4. На наступному кроці - вводимо дані серверної частини - Ім'я служби, Порт і Доменне ім'я та адреса. Тут буде хоститися наш Медок і саме з цим сервером буде постійно зв'язуватись встановлена версія Медка. Найкраще за все запитати ці дані в системного адміністратора, який займається налаштуванням вашої внутрішньої мережі.

 

 

5. На наступному кроці ми обираємо СУБД - Систему управління баз даних. На сьогодні є декілька варіантів:

 

 

• Використовувати Embedded Firebird. Найпростіший та примітивний спосіб, коли доступ в базу даних відбувається без використання додаткових серверних процесів - за допомогою вбудованої версії СУБД - Firebird

• Використовувати Firebird Superserver. Фактично це та сама версія, що і в першому пункті, але вже повноцінна - яку системний адміністратор має розгортати сам, налаштовувати і оновлювати. За швидкістю роботи і функціоналом вона буде кращою, але вимагає налаштування з боку фахівця. Окрім того, ідея полягає в тому, що всі роботи співробітників відбувається онлайн на одному сервері й затримок в публікації змін майже немає.

• Використовувати Firebird Classic. Цей варіант має дещо інший принцип роботи. Є центральний сервер, який займається обміном і синхронізацією інформації між учасниками, але основна робота відбувається на локальному сервері на комп'ютері учасника. Таким чином, при зниканні інтернету можливо, що робота не синхронізується і не відправиться вчасно на основний сервер і у версії програм користувачів. Перевагою ж є можливість доступу до даних в локальному режимі.

• Використовувати СУБД Oracle. Якщо у вашій компанії використовується одна з найпотужніших систем управління баз даних від компанії Оракл - то можна змонтувати мережеву складову і на неї. Головне, аби версія була не нижчою від 10.2.0.4

6. На наступному етапі вам потрібно вказати порт, на якому працюватиме служба, що відповідає за обмін даними. Тут важливий момент. Ми вкрай не рекомендуємо використовувати один порт для декількох операцій, якщо ви не маєте максимальної пропускної здатності. Краще виділити для усіх операцій з Медком окремий порт з якісним каналом, по якому дані будуть синхронізовані за секунди.

 

 

Ім'я служби за замовчанням - Firebird server – ZvitGrp, а порт у віконці нижче - вписуєте самостійно. Стандартизація назви порту потрібна для легкої майбутної підтримки з боку компанії Укрзвіт.

Тиснемо Далі і процес встановлення розпочався.

 

Мережевий Медок - встановлення робочого місця

 

Перед будь-якими змінами у Медок - враховуючи встановлення нового робочого місця - не забувайте оновити мережевий Медок.

 

Це критично важливо регулярно оновлювати версії своїх програм, аби бути максимально захищеним і отримувати повний функціонал.

Для встановлення робочого місця - необхідно відкрити загальний доступ або скопіювати папку зі встановщиком із серверу - на новий ПК в мережі.

Для цього шукаємо папку Client в директорії, де було встановлено програму.

 

 

І там знаходимо файл інсталяції - Setup.exe. Після перенесення файлу на новий комп'ютер - запускаємо локально процес встановлення.

 

 

Встановлення буде спрощеною версією минулого етапу. Обираємо папку для встановлення програми. Найкращим варіантом буде монтувати на диск С, оскільке це найзахищеніша від випадкових видалень директорія.

 

 

Тут же вказуємо адресу серверної частини і натискаємо Далі.

 

 

Готово, програму встановлено і вона може використовуватись локально.

 

Основні проблеми, з якими ви можети зіткнутися при роботі з Медок.Станція

 

Як і будь-яка програма, при невірному використанні або зовнішніх факторах - вона може почати працювати некоректно.

 

Розглянемо декілька найрозповсюдженіших проблем:

 

1. Medoc не запускається після оновлення.

 

Така проблема виникає після встановлення оновлення на сервер або на конкретний ПК.

Найчастіше - проблема в роботі служби ZvitGrp - Windows полюбляє її блокувати. Для вирішення проблеми - відкриваємо Диспетчер Завдань і в розділі Служби - знаходимо ZvitGrp2 або з іншою цифрою. Цифра залежить від кількості встановлень Медка на даний конкретний ПК.

 

 

Якщо служба висить у статусі “Зупинено” - то обираємо Запустити. Якщо служба працює - то Перезапустити. Після того як ви перезапустите службу - протягом 5 секунд Медок має запрацювати.

 

 

Якщо і після цієї маніпуляції у вас не стартує Медок.Станція - то зателефонуйте нашим спеціалістам і вони допоможуть вам з іншими варіантами запуску.

 

2. Не запускається DMF.AppServer.exe, служба ZvitGrp не запускається, помилка 5 - відмовлено в доступі.

 

Така помилка виникає через адміністративні обмеження для даного конкретного комп'ютера. Або користувач зайшов не під тим обліковим записом, на який йому надавали доступ, або хтось змінив помилково рівні доступу. Для вирішення необхідно додати дозволи на каталог Медок для Системи.

Відкриваємо папку правой кнопкою - Властивості. Робимо це під адміністративним аккаунтом або з використанням адміністративного доступу.

 

 

В розділі Безпека обираємо Система - і проставляємо всі дозволи у віконці нижче.

 

 

3. При запуску Медок.Станція починається оновлення, яке ніколи не закінчується

 

Подібна проблема з циклічним оновленням виникає через відсутність фреймворку - надбудови, яка дозволяє працювати із завантаженими додатками. Вирішується все досить просто - у самій папці з Медок вже є потрібний компонент. Переходимо на диск, де в нас встановлений Медок, у головну папку і звідти - \Install\redist\ndp48-x86-x64-allos-enu.exe. Встановлюємо цю програму і оновлення Медка пройде далі гладенько.

 

4. «Службу "ZvitGrp" на "Локальний комп'ютер" було запущено, а потім зупинено»

 

Ця проблема пов'язана з тим, що ваш комп'ютер не може зв'язатися з серверною частиною Медок. Причин може бути безліч - або невірно налаштовано конфігурацію ConnectionSetup.exe, або було здійснено зміни на самому сервері.

 

 

Для вирішення - переходимо в розділ Сервер і в полі адреса додаємо нову або оновлену адресу сервера, до якого має звертатися ваша програма. Краще за все запитати її у системного адміністратора або відповідального за налаштування системи.

 

 

В роботі програми Медок інколи трапляються збої та складності, але з будь-якою задачею допоможуть впоратися наші спеціалісти.