закрыть
Оберіть мову / Выберите язык

Компания "Укрзвіт"

вул. Олександра Кошиця 7а, офіс 7 (за Дарницькою податковою, вхід навпроти Дарницького районного суду), 02068
м. Київ - Лівий берег
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73

Компания "Укрзвіт"

метро Печерська, вул. Миколи Лєскова 3А (навпроти Печерської податкової), 01011
м. Київ - Правий берег
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73

Компания "Укрзвіт"

вул.Київський шлях, 86, офіс 5 (2 поверх), 08300
Бориспіль
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73

Компания "Укрзвіт"

вул. Вишнева, 36, офіс 2, 08132
Вишневе
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73

Компания "Укрзвіт"

вул.Київська, 227, офіс 3 (Заправка Кло), 07400
Бровари
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73

Компания "Укрзвіт"

просп. Т.Шевченка;2-Д (третій поверх), 07300
Вишгород
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73

Особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації

 

Починаючи з 16.04.2019 року при відправці звітності на реєстрацію в ДФС, всі платники отримують у відповідь Квитанцію №1, де зазначено:

Додатково повідомляємо: особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, при цьому відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» – особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису).

Дане повідомлення надходить на будь-яку відправлену звітність всім без виключення платникам. Наявність даного попередження обґрунтована тим, що відповідно до ст. 18 Закону України "Про електронні довірчі послуги", який набув чинності з 07.11.2018 року, електронний підпис може мати статус кваліфікованого, лише за умови, якщо він створений та зберігається у засобі кваліфікованого електронного підпису, тобто на захищеному носії інформації (токені).

На даний час це є лише попередженням, і не може слугувати підставою для неприйняття звіту. У разі, якщо Квитанція №1 містить повідомлення «ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО», значить документ дійсно містить помилку, опис якої надано нижче по тексту. У разі, якщо в квитанції відсутній опис справжньої помилки, слід зателефонувати у територіальний орган ДФС за місцем Вашої реєстрації для отримання консультації з даного приводу.