Компания "Укрзвіт"

вул. Олександра Кошиця 7а, офіс 7 (за Дарницькою податковою, вхід навпроти Дарницького районного суду)
Київ
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73
  • м. Київ (044) 228-13-73 вул. Миколи Лєскова 3А
  • м. Бориспіль (044) 361-48-14 вул.Київский Шлях, 86
  • м. Вишневе (044) 361-48-34 вул. Котовського, 36
  • м. Київ (044) 228-13-73 вул. О. Кошиця 7-А
  • м. Бровари (044) 221-13-73 вул.Киевська, 227
  • м. Вишгород (044) 227-13-73 просп. Т.Шевченка, 2-Д

ВІДКРИТТЯ НОВОГО ОФІСУ

Шановні Клієнти!

 

Раді повідомити, що з 01.09.2015, відкривається 

новий офіс компанії «УКРЗВІТ»!

 

    Відкриття нового офісу «Укрзвiт». Ближче до клієнтів

Довгоочікувана подія не за горами: 1 вересня офіційне
представництво Медку на лівому березі відкриє свої двері початківцям і
досвідченим бухгалтерам, керівникам підприємств, приватним
підприємцям і всім тим, хто має справу з великим документообігом.

 

    Компанія «Укрзвiт» розширює свою мережу і робить життя своїх клієнтів більш

комфортним, прагнучи крокувати в ногу з часом і тим самим економити час
професіоналів.

 

    Церемонія відкриття відбудеться в день знань за адресою м.Київ, вул. Олександра

Кошиця 7а, оф. 7. На відкриття запрошуються всі, хто вирішив освоїти

електронну базу документообігу або спробувати нову програму
бухгалтерського обліку.

 

    Поспішаємо повідомити, що Медок лівий берег буде здійснювати свою роботу з

понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00.

 

    «Укрзвiт» – давній і надійний партнер великих і малих підприємств,

міністерств і відомств, фабрик і заводів, на яких успішно впроваджується
електронна система документообігу з наявністю завіреної юридично
електронним підписом.

 

У новому офісі «Укрзвiт» усі охочі зможуть придбати:

 

  •    Програмне забезпечення MEDoc;
  •    Антивірусну програму «Панда»;
  •    Бухгалтерську програму 1С;
  •    Програму «Аверс Бухгалтерія» та інше забезпечення для більш продуктивного і ефективного ведення документообігу.

 

Відзначимо, що за допомогою програми М.Е. Doc Is можна здійснити наступні дії:

 

  •    Налагодити процес електронного документообігу;
  •    Істотно скоротити рівень тимчасових витрат при цьому;
  •    Забезпечити високу швидкість доставки документів контрагенту;
  •    Постійно отримувати оновлення програми, що дозволяють робити процес обміну документами в електронному вигляді більш досконалим.

 

До нових зустрічей в новому офісі!