FlyDoc – це тотальна автоматизація документообігу. Установка програми вигідна всім, хто працює с накладними, довідками, актами, рахунками. Вони швидко створюються в ПЗ и передаються партнеру для ознайомлення або для цифрового підпису.
Весь електронний документообіг (ЕДО) у Флайдок займає 10-20 хвилин (в залежності від швидкості відповіді контрагента).
Як побудовано FlyDoc?
Програма встановлюються у вже наявну 1C:Підприємство або інше бухгалтерське ПЗ. Обмін документами з контрагентами відбувається у всіх вже відомих системах: API ПТАХ, COTA, M.E.Doc і т.д.
Процес передачі документів автоматизовано – ви бачите його статус на всіх етапах обігу. В роботі використовуються основні формати електронних документів:
- pdf;
- xml;
- вкладення.
Оновлення Флайдок прискорює продуктивність працівників підприємства. Обмін документами відбувається швидше, а їх отримання потрібним контрагентом гарантується системою.
Додатково оновлення FlyDoc адаптується і налаштовується під індивідуальні потреби окремого суб’єкту. В будь-який момент власник ПЗ може отримати відповіді на питання і програмну підтримку.