Компания "Укрзвіт"

вул. Олександра Кошиця 7а, офіс 7 (за Дарницькою податковою, вхід навпроти Дарницького районного суду)
Київ
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73

Зміна ПІН—коду на захищеному носії ЕЦП токен

 

Зміна ПІН-коду доступу до носія ключової інформації

 

Для зміни ПІН-коду доступу до токену слід виконати наступні кроки:

1. Підключіть НКІ (токен) до комп'ютера.

2. Розпакуйте і запустіть утиліту AvPinTool.

3. В переліку пристрої оберіть пристрій, для якого буде виконуватись зміна ПІН-коду.

4. Натисніть кнопку "Изменить ПИН-код" в головному вікні утиліти.

5. В діалоговому вікні, що відкрилося, введіть (згори донизу): поточне значення ПІН-коду (заводський пароль за замовчанням 12345678), нове значення ПІН-коду, повтор нового ПІН-коду.

Введение ПІН-код має містити від 4 до 8 символів.

Можна використовувати цифри та/або латинські букви.

6. Після заповнення полів натисніть кнопку "Изменить". Якщо всі поля було заповнено коректно, з'явиться повідомлення про успішну зміну ПІН-коду.

Запам'ятайте нове значення ПІН-коду, воно знадобиться для подальших операцій з токеном.

 

Перегляд технічної інформації про стан НКІ

 

Для перегляду технічної інформації про стан носія ключової інформації необхідно:

1. Підключити пристрій до комп'ютера;

2. Запустити утиліту AvPinTool;

3. В переліку пристрої оберіть пристрій, для якого необхідно отримати інформацію;

4. Обрати меню "Сервис", підменю "Информация о носителе";

У вікні, що відкрилося, знаходиться технічна інформація про поточний стан пристрою і налаштуваннях системи, які впливають на роботу НКІ;

Технічна інформація може знадобитись службі підтримки у випадку виникнення проблем при використанні носія.

Для збирання інформації:

5. У вікні "Информация о носителе" викличте контекстне меню за допомогою правої кнопки миші;

6. В контекстному меню оберіть пункт "Сохранить расширенную информацию...";

7. У вікні, що відкрилося, вкажіть шлях, де буде збережено архів з інформацією про носій;

8. Отриманий файл архіву прикладіть до електронного листа з детальним описом проблеми і відправте в службу підтримки за адресою support@ukrzvit.ua

 

Зверніть увагу. Збережені дані не містять кодів доступу до носія, секретних ключів або секретних даних користувача, індивідуальних даних операційної системи, будь-яких інших особистих даних користувача, окрім відкритих сертифікатів.