Під час відправки або прийому пошти виникає помилка

02 Грудня 2021

 

Аби зберегти ваш час і нерви та позбавити Вас необхідності заглиблюватись в технічні деталі й нюанси налаштування поштового з’єднання ми пропонуємо вам скористатись послугою віддаленого підключення наших фахівців для вирішення Ваших проблем!

 

Під час відправки або прийому пошти виникає помилка — Фото 1

 

Якщо ж у вас є час та бажання зробити все самостійно, то нижче наведені рекомендації, як перевірити коректність налаштувань поштового з’єднання в програмі M.E.Doc (Медок).

 

Спочатку перевірте коректність логіна (облікового запису) і паролю до вашої електронної пошти. Для цього зайдіть в «Головне меню» – «Адміністрування» – «Параметри системи», оберіть розділ «Електронна пошта»

 

Під час відправки або прийому пошти виникає помилка — Фото 2

 

Перевірте, що всі поля містять вірні дані

 

Під час відправки або прийому пошти виникає помилка — Фото 3

 

Перед збереженням обовязково перевірте з’єднання за допомогою кнопки “Перевірити з’єднання”

 

Під час відправки або прийому пошти виникає помилка — Фото 4

 

Якщо всі налаштування зроблено вірно, ви отримаєте відповідне повідомлення

 

Під час відправки або прийому пошти виникає помилка — Фото 5

 

Також Ви можете замовити консультацію наших фахівців, які швидко та якісно здійснять всі налаштування, позбавивши вас необхідності розбиратися в технічних нюансах.

 

 

Нижче наведено рекомендації щодо налаштувань найбільш часто вживаних поштових серверів для використання в програмі M.E.Doc

 

Під час відправки або прийому пошти виникає помилка — Фото 6
Під час відправки або прийому пошти виникає помилка — Фото 7
Під час відправки або прийому пошти виникає помилка — Фото 8