Відновлено роботу сервісу запитів ДПС
08 Січня 2020
Шановні клієнти!
Раді вам повідомити, що працездатність сервісу ДПС, який відповідає на запити J/F1301206 (Запит щодо суми податку, на яку платник ПДВ має право зареєструвати ПН та/або РК в ЄРПН) та J/F1302301 (Запит щодо отримання реквізитів електронного рахунку та інформації щодо залишку коштів на такому рахунку) відновлено в повному обсязі.
Тим клієнтам, які раніше отримували квитанцію з помилкою:
В НАСЛІДОК ПОМИЛОК ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО І НЕ ЗБЕРЕЖЕНО.
При необхідності виправте документ та надішліть його знову.
Виявлені помилки/зауваження:
Документ не може бути прийнятий - станом на хх.хх.хххх в Системі
електронного адміністрування ПДВ для платника податків
'ХХХХХХХХХ' немає відкритого та взятого на облік рахунку.
Відправник: Автоматизована система "Єдине вікно подання
електронних документів" ДПС України, версія
рекомендовано повторно створити та відправити відповідний запит.
Якщо у вас залишились питання, фахівці нашої лінії консультації з радістю допоможуть Вам.