Як працює ПРРО – на електронному підписі чи печатці?
ПРРО це програмний реєстратор розрахункових операцій. Себто, програмне забезпечення, що встановлюється на пристрій (мобільний телефон, компʼютер, тощо) та замінює собою касовий апарат. Таким чином, якщо ви надаєте послуги або просто не бажаєте розміщувати касовий апарат у власному закладі – це ідеальне портативне рішення, що повністю підходить як клієнту, який отримує чек, так і підприємцю, який отримує первинні документи для бухгалтерського обліку.
Для того, щоб чек був верифікований – підприємець має його підписати. У випадку з ПРРО, ви можете використовувати як удосконалений електронний підпис, так і удосконалену електронну печатку. Оформити ці електронні підписи та печатки ви можете в компанії Укрзвіт.
Головне – після привʼязки підпису чи печатки – сповістити податкову службу про спосіб, який використовується і не змінювати його в майбутньому без повідомлення до ДПС.
Повідомлення, яке ви надсилаєте податковій, має містити інформацію про сертифікати електронного методу підпису і надалі вони фіксуються в Реєстрі ПРРО.