Як витягти податкову накладну з електронного кабінету у Медок
Медок – один з найпопулярніших сервісів електронного документообігу в Україні. Він дозволяє як вести внутрішні обліки, так і обмінюватися документами із контрагентами, подавати звіти у податкову й інші контролюючі органи, підписувати та зберігати електронні версії документів і багато іншого.
Якщо ж вам необхідно отримати податкову накладну – читайте цю статтю, процес досить простий.
Як витягти податкову накладну з електронного кабінету у Медок
За допомогою програми Медок ви можете не лише підписувати податкові декларації, але й звертатися до даних з Єдиного реєстру податкових накладних, аби отримати якийсь архівний документ або перевірити дані по спірних накладних. Причому працює це в обидва боки – на вивантаження й завантаження.
Як отримати податкову накладну через Медок
Для того, аби отримати дані з Єдиного реєстру, ви можете скористатися самою програмою, без звернення до сторонніх сервісів. Для цього необхідно:
1. Заходимо в програму і в головному меню оберіть розділ Довідки державних органів
2. Тут обираємо пункт Інформаційна довідка
3. На панели інструментів натисніть Створити – Довідку в СЕА ПДВ (або через меню Файл – Створити – Довідку в СЕА ПДВ).
4. Далі у вікні, що відкрилося, Створити довідку – обираємо пункт “J/F1300107 Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних” і підтверджуємо дію. Ця процедура відправляє запит в Єдиний реєстр.
Аби отримати повну інформацію – слід буде заповнити низку полів. Они залежатимуть від того, який формат звірки вам потрібний – звірка за період або за інтервал. Пеірод передбачає вибір повного календарного місяця, а інтервал – конкретні дати, які можут бути терміном в тиждень, але у різних місяцях. Враховуйте, що максимальний період запиту – 31 день.
Для того, аби відправити запит вам також потрібно буде переконатися, що виконано наступні умови:
- Проставлено період або інтервал;
- Обрано пункт “Отримані” в типах документів;
- Обрано пункт “Імпорт документу з квитанцією”;
- Ви підписуєте запит відповідним КЕП.
Як завантажити в Медок податкову накладну
Аби зареєструвати в Єдиному Реєстрі свою накладну – Медок пропонує два варіанти. Перший актуальний, якщо ви використовуєте для бухобліку сторонні програми, які не інтегровано у Медок. Другий же відбувається автоматично, якщо ви використовуєте для обліку всіх угод сам Медок або інтегровані з ним програми.
Для того, аби в Медок створити податкову декларацію – вам потрібні дані по накладних. Для цього з програми, якою ви користуєтесь потрібно витягти документ у форматі XML або DBF з усією інформацією за період.
Після цього вам слід:
1. Зайти в меню Облік ПДВ
2. Обрати розділ Реестр виданих та отриманих податкових накладних
3. Обрати тут Файл – Імпорт – Імпорт звітів і вказати у вікні, що відкрилося, шлях до вашого вивантаження
4. Почекати декілька секунд доки всі дані завантажаться у Медок.
Чому не надходять податкові накладні у Медку
Трапляється, що на боці Податкової відбуваються затримки – проблеми з серверами або планове оновлення систем. У такому випадку строк запиту може бути збільшений від декількох секунд до трьох днів. Якщо ж після сплину трьох днів ви ще не отримали свої документи – зайдіть на сайт ДПС України і передивіться їх прес-релізи – можливо, проводяться планові роботи і вказаний їх термін проведення.
Робота з податковими накладними від постачальників у Медок
Медок дозволяє напряму працювати з податковими від ваших постачальників. Розглянемо два варіанти – коли вам необхідно завантажити й вивантажити їх з програми.
Як у Медку підтягти податкову накладну від постачальника
Для того, аби завантажити податкову накладну, яку надіслав вам постачальник потрібно у програмі Медок виконати наступні дії:
1. Всі накладні, які відправляють вам постачальники відображаються у розділі Облік ПДВ – Реєстр податкових документів. Якщо вони не були оброблені з вашого боку, то навпроти них стоїть статус “Відсутні у реєстрі”. Для того, аби їх додати – необхідно після перевірки натиснути на кнопку Додати у реєстр, яка з’явиться при наведенні на повідомлення.
2. Також ви зможете зайти в розділ Реєстр отриманих та виданих накладних, вкладку Відсутні у реєстрі і вже тут додати їх у вашу систему.
3. Оберіть період, за який ви хочете додати накладні, натисніть на кнопку Отриманий і потім – Показати
4. Передивіться і звірте всі отримані накладні. Якісь із них ви зможете відхилити – для цього слід проставити позначки на накладних, які вас не влаштовують і натиснути Наступні дії – Відхилити.
Як у Медку витягнути податкову накладну від постачальника
Для того, аби витягти будь-яку з податкових накладних від ваших постачальників – скористайтеся першою частиною цієї інструкції.