Мінфін презентував нову форму для обліку доходів і витрат для самозайнятих
29 Березня 2021
Самозайняті – це працівники, які виконують за контрактами незалежну професійну діяльність. Вони також зобов’язані використовувати Книгу обліку згідно затвердженої схеми.
Але починаючи з 01.01.2021, облік доходів для ФОП на загальній системі оподаткування і для ФОП, що здійснюють професійну діяльність – можна подавати звіт як за затвердженою формою в паперовому вигляді, так і вести облік в електронному кабінеті платника. Для такого обліку знадобиться КЕП – кваліфікований електронний підпис, оформити який можливо на нашому сайті
Допрацьована версія Закону пропонує затвердити типову форму для подання й обліку доходів-витрат і порядок ведення – подання такої звітності. В типовій формі намагалися врахувати усі додаткові поля, які можуть знадобитися підприємцям з різними сферами діяльності, наприклад облік амортизаційних відрахувань.
Власне, дані правки мають стандартизувати й спростити процес ведення книг обліку (які нещодавно стали необов’ язковими) для усіх груп ФОП і визначити правила їх ведення для груп самозайнятих осіб. В ідеалі усю звітність планується перевести в електронний вигляд. Подавати звіти по своїх доходах в податкову ви можете також за допомогою програм Медок і Сота.